Tuesday, January 5, 2010

aku jatuh cinta

this is the chorus of liyana jasmay's new song, 'aku jatuh cinta':


Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar aku hampir jadi resah
Bila cinta dari mu hadir bagai lena dari mimpi
Bagai perasa

Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar kata hati ku pada mu
Tapi aku tak kuasa
Mengatakan pada mu
Rasa cinta ku





i still think it should be like this:


Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar aku hampir jadi
gila
Bila cinta dari mu hadir bagai
mimpi jadi nyata
Bagai
di syurga

Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar kata hati ku pada mu
Tapi aku tak kuasa
Menyatakan pada mu
Rasa cinta ku





oke mungkin saya hanya seorang yang perasan bagus
yang kebetulan pula obsess dengan rima








3 comments:

  1. hmm..stuju klau lg berima, lg sedap.
    tp sebab apa mengatakan jd menyatakan?

    dan rasanya bagai perasa kurg cliche berbanding bagai di syurga.

    ReplyDelete
  2. sebab, kalau kita nak bagitau orang tentang perasaan, kita bukan setakat bagitau je tapi kita sampaikan.... kot! =P

    bagai perasa tu cam weird giler
    perasa kicap ke? ajinomoto ke?
    tak tau la

    ReplyDelete
  3. bila tengok balik, rasa mcm lg sesuai jgk guna 'menyatakan'.setuju2.

    yg perasa tu pulak xtau sebab apa. tapi macam unik skit guna perasa. *perasan diri sndri unik*.so i prefer 'perasa'.haha

    p.s. never heard of this song

    ReplyDelete