Thursday, May 13, 2010

saya baru sampai huruf J

korang pernah tengok tak banner besar dekat jejantas-jejantas atau lereng-lereng highway
yang tulis "KARNIVAL TELEFON BIMBIT!"
tak cukup dengan tulisan tu, ada jugak contengan seperti "50%" dan "70%"
yang akan menarik perhatian korang yang kebetulan lalu-lalang kat situ
ada kan, kan, kan?


korang perasan tak banner-banner seperti itu akan muncul sekitar 3 bulan sekali
dan akan diadakan di kawasan yang korang mudah je kalau nak pegi


well, apa-apa yang korang beli kat karnival tu
jangka hayat dia adalah sehingga banner-banner tu muncul sekali lagi dalam hidup korang
so tolak tambah adalah lebih kurang 3 bulan macam tu


permerhatian ini dibuat setelah fon kedua (kaler pink, dari china!) 
menunjukkan tanda-tanda sawan babi
dan menyebabkan saya terpaksa menukar fon lagi
kali ini bukan fon baru tapi guna fon lama dari adik dan mak sahaja


dah lama dah fon perlu ditukar tapi saya sangat malas
sebab:
  1. daripada guna satu fon yang boleh pakai dua simcard sekarang saya kena guna dua fon yang boleh pakai satu simcard je
  2. saya malas betul nak buat housekeeping dan kemas balik data-data semua


maka rakan-rakan, kalau-kalau kamu mahu telefon
jangan terkejut kalau saya tidak kenal ye
sebab buku telefon saya berterabur


sampai sekarang saya masih baru sampai huruf J

No comments:

Post a Comment